עיסוי טנטרי – לגוף ולנפש

טנטרה היא תורה המשלבת בתוכה דרך חיים רחבה הקשורה ובאה לידי ביטוי בכל רובדי החיים. בעיקרה היא דרך חיים רוחנית אשר במסגרתה כל מאמין לוקח לעצמו את הדברים הספציפיים והטובים אותם הוא אוהב ומעריך, ואשר מתאימים להווייתו, לאישיותו ואמונתו.

עיסוי טנטרי הוא אחד מהאמצעים להעברת חוויות הטנטרה ומהווה למעשה טקס ייחודי אשר כולל מספר שיטות עיסוי שניתן להתאימם לצרכי המטופל. המעסה, או בשמו האחר המעניק, מבצע את העיסוי בצורה מיוחדת הפורטת גם על נימי המיניות של המטופל, כאשר הגבולות נקבעים על ידי המטופל עצמו. המטרה היא שילוב של עיסוי  מהנה  קלאסי או אחר יחד עם עוררות מינית. המעניק מסייע לפתח שלב אחר שלב את עולם המיניות הפרטי של כל אחד מתוך מטרה לפתוח את החסימות המיניות הקיימות בגופו. תפקיד העיסוי הטנטרי הוא להביא מרפא, להצעיר, לרגש ולספק מרגוע נפשי לגוף ולנפש. כך, גורם העיסוי להנאה מרובה שהופכת את הגוף והנפש ליפים ושלמים יותר.

היות ומדובר בטיפול אינטימי יחסית יש צורך לקיים שיחות מקדימות שתפקידן הוא למצוא מכנה משותף שיאפשר טיפול רגיש ויעיל יותר. השיחות נועדו לייעוץ עם המטפל לגבי שיטות הטיפול ומהותו. מומלץ לשתף את המטופל/ת בהסתייגויות ובפחדים. המטפל ידגיש כי אין שום כוונה לקיום יחסים מיניים מכל סוג ועובדה זאת אמורה להרגיע רבים מהחוששים. השיחות המקדימות אמורות, בסופו של דבר, להעלות את אפקט ההנאה של הטיפול. המטפל עצמו יתנהג בעדינות רבה מאוד בעת הטיפול ויבצע אותו בהדרגה כדי לאפשר למטופל להתרגל אליו. מידיו תעבור אנרגיה רבה שתעזור להרפות את השרירים בגוף ואזורים אחרים בו.

>> קראו כאן גם על עיסו יוני לנשים.

שלבי הטיפול

האווירה בחדר הטיפולים הינה מיוחדת ומותאמת לאופי העיסוי שמתבצע לאור נרות ועם מוסיקה מרגיעה ברקע. המטופל/ת שוכב על מזרן שמונח על הרצפה והמטפל מתחיל בטיפול הכולל מספר שלבים:

  1. השלב הראשון הוא שלב הכנה והכרות שמלווה בנשימות מרגיעות ותרפיות – זהו השלב בו מתוודעים לאנרגיות ההדדיות.
  2. לאחר שלב ההכנה מתחיל העיסוי בפועל כאשר המטופל/ת פסיבי לחלוטין והמעניק מבצע את העיסוי באופן שיעניק למטופל/ת רגעים מענגים ומרגיעים.
  3. להגברת האפקט, כל הטיפול לרוב מתבצע בעזרת כפות ידיים חמות.
  4. הטיפול מהנה ונעים מאוד ובסופו ישתחררו מתחים גופניים ונפשיים. בסוף העיסוי יהיה המטופל ערני ומלא אנרגיית חיים.

צריך לזכור, כי עיסוי טנטרי מגיע ממקום של נתינה ואהבה והמטפלים עצמם חייבים להגיע מוכנים להעניק טיפול מעניק. משום כך, הם מתרגלים כל העת טכניקות עיסוי, לומדים פרקטיקות שונות בתחום וחיים על פי תורת הטנטרה.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *