מה המחיר של ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן מאפשרת לכם להיפטר ממצבורי שומן נקודתיים כדי להצר את ההיקפים ולחטב את הגוף. כמה עולה שאיבת שומן? כל התשובות לפניכם.

שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים המבוקשים ביותר והוא מאפשר להיפטר ממצבורי שומן עיקשים הנוטים להצטבר באזור הזרועות, המתנים, הירכיים, הישבן והבטן. הניתוח אמנם אינו מתאים למצבים בהם מדובר בעודף משקל והוא אינו מהווה תחליף לניתוח קיצור קיבה, אך הוא יכול להשיג תוצאות מרשימות למי שסובל מכמות שומנים באזורים נקודתיים.

למי מתאים הניתוח?

שאיבת שומן מתאימה לאנשים שבריאותם תקינה, אך הם מעוניינים להיפטר ממצבורי שומן באזורים מסוימים בגוף. הניתוח אינו מחליף אכילת תפריט מאוזן והקפדה על פעילות גופנית קבועה, אך הוא מאפשר להשיג מראה מחוטב ומעוצב כאשר כל הפעולות הנ”ל לא סייעו להשגת המטרה. כדי לשמור על תוצאות הניתוח לאורך זמן, חשוב להקפיד על אורח חיים בריא גם לאחריו.

נקודה חשובה נוספת, היא שטווח הגילאים בו מומלץ לבצע את הניתוח הוא בין 18-40, מכיוון שלאחר מכן העור מאבד מהאלסטיות שללו וזה יכול להשפיע על תוצאות הניתוח ועל מראה האזור ממנו נשאב השומן. בתוך טווח גילאים זה יש דברים נוספים שצריך לקחת בחשבון, כמו נשים בין הריונות או תקופת דיאטה.

ניתוח שאיבת שומן הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר, אך לפני שאתם ממהרים לקבוע תור למרפאת מומחים, כדאי לדעת מה המחיר של הניתוח ומדוע ייתכנו הבדלים בין הצעות המחיר שתקבלו ממרפאות שונות.

מהם הגורמים המשפיעים על המחיר?

עלותו של ניתוח שאיבת שומן אינה נמוכה. המחיר נקבע על סמך פרמטרים שונים, וביניהם: מהיכן מתבצעת השאיבה, האם השאיבה היא מאזור אחד או ממספר אזורים בגוף, באיזו שיטה משתמשים בניתוח ובאיזו הרדמה, ומהי מידת המומחיות של הרופא. ייתכן ותיתקלו במחירים שונים לניתוח זה, אך סדר הגודל של ניתוח שאיבת בטן פשוט יכול להגיע ל-15,000 ₪ וניתוח מורכב יותר יכול להגיע ליותר מ-25,000 ₪. במקרים מסוימים ניתן לקבל השתתפות חלקית מקופת החולים אליה אתם שייכים, וכדאי לברר האם אתם זכאים לכך, מכיוון שמדובר בסכומים משמעותיים גם אם הם אינם מכסים את עלות הניתוח באופן מלא.

המחיר הוא אמנם חשוב, אך הוא אינו יכול להיות הקריטריון היחיד או אף העיקרי בקבלת ההחלטה שלכם היכן לעבור את ההליך. מדובר בניתוח לכל דבר, עם גורמי סיכון, כאשר תקופת ההחלמה שתידרש לכם לאחר הניתוח ושביעות הרצון שלכם מהתוצאות שיתקבלו, תלויים במידה רבה במידת המומחיות של הרופא המנתח.

מעוניינים לשלם עבור ניתוח שאיבת בטן מחיר הגיוני, מבלי להתפשר על רמת המקצועיות והמומחיות של הרופא? אנחנו מזמינים אתכם לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה של ד”ר איזקסון, במהלכה תוכלו לקבל את הפרטים המלאים אודות תהליך הניתוח, תהליך ההתאוששות הצפוי וכמובן המחיר.

ד”ר איזקסון הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעל ניסיון רב בניתוחי שאיבת שומן, המכהן כסגן מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית בבית החולים וולפסון.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *