מילוי שפתיים בחומצה היאלורונית

מילוי שפתיים בחומצה היאלורוניתמילוי ועיבוי שפתיים הן פעולות קוסמטיות שנעשו יותר ויותר פופולריות ונפוצות בימינו. במה מדובר, מי עובר את הטיפול הזה, וכמה הוא עולה? על זאת ועל עוד הרבה תוכלו לקרוא בכתבה שלפניכם.

מהו עיבוי שפתיים?

עיבוי שפתיים הוא פעולה קוסמטית הנעשית על מנת להעניק מלאות ועובי לשפתיים. הפעולה נעשית בדרך כלל על ידי מומחים בפלסטיקה, במרפאות קוסמטיות.בסיום הטיפול שמתפרש בדרך כלל על פני מספר חודשים, מתקבלות שפתיים עבות ומלאות יותר.

קהל היעד

קהל היעד של הטיפול הוא נשים וגברים, המעוניינים להעניק לשפתיים שלהם עובי ומלאות. בדרך כלל תהיינה אלה נשים שנולדו עם שפתיים צרות ודקות ומעוניינות לעבות אותן, נשים עם שפתיים מלאות שרוצות להוסיף עובי לקיים מלכתחילה או נשים שעם השנים השפתיים שלהן צנחו והן רוצות לטפח ולעבות אותן.

מהלך הטיפול

לפני התחלת טיפול מילוי השפתיים בחומצה היאלורונית חשוב לקיים פגישת הבהרה עם המטפל, ולתאר לו את התוצאה עליה אתם חולמים. ישנם מטופלים שירצו לקבל שפתיים עבות ובשרניות, לעומת אחרים שירצו רק להוסיף מעט מילוי טבעי. שוחחו עם הרופא ובקשו ממנו להראות לכם תמונות ‘לפני ואחרי’ של מטופלים שונים, כדי שתדעו למה עליכם לצפות. תהליך העיבוי עצמו מתבצע על ידי הזרקת חומרים שונים אל השפתיים להוספת הנפח המבוקש. קיימים כיום חומרי מילוי רבים ומגוונים, שהפופולרי והמוכר שבהם הוא הסיליקון. ישנם סוגי טיפול אחרים שעמידים לזמן מועט יותר, כמו ניפוח טבעי של השפתיים באמצעות עקצוץ. הטיפולים האלו עמידים למספר שעות בלבד, ואם אתם מעוניינים בתוצאה עמידה הם לא נועדו עבורכם. לעומתם, טיפולי הזרקת חומרי המילוי עמידים מזריקה לזריקה, עד לקבלת התוצאה הסופית שעמידה בדרך כלל לכמה שנים.

עלות הטיפולים השונים

עלות מחירו של טיפול לעיבוי שפתיים תלוי כמובן בסוג הספציפי של הטיפול המבוקש. העלות משתנה לפי שיטת הטיפול, החומר בו משתמשים, מצב השפתיים המקורי והתוצאה המבוקשת. הזרקת בוטוקס בשפתיים תעלה לכם בין 400 ל-600 שקלים. מילוי שפתיים בסיליקון יעלה כ-800 שקלים לזריקה, וכ-4000 עבור 5 זריקות. עיבוי באמצעות רסיטלן יעלה כ-1800 שקלים, ואילו מילוי על ידי ביו-אלקמיד יעלה כ-4000 לחמש זריקות.

חשיבות הטיפול המקצועי

השפתיים הן איבר בולט ומרכזי בראשכם, ולא כדאי לשחק איתן. אל תתפתו לעריכת טיפול אצל רופא חובבן או קוסמטיקאית מתלמדת, גם אם הדבר יחסוך לכם ממון רב. חשוב מאד לקבל טיפול מקצועי ואחראי הנעשה בידיים מיומנות ומתוך ידע והשכלה משמעותיים. טיפול לא נכון או שגוי עלול לגרום לתוצאות בלתי הפיכות, לנזק ולמבוכה רבה.

החלטתם למלא את השפתיים שלכם? נהדר. בררו על האופציות השונות הקיימות, חשבו איזו תוצאה תהיה המתאימה עבורכם ביותר, ואל תשכחו להשוות מחירים בין המכונים השונים. השפתיים שלכם נמצאות בחזית הפנים: הפקידו אותן בידי אנשי מקצוע מנוסים שתוכלו לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *