מתי חשוב לבצע ניתוח מתיחת בטן

בשנים האחרונות אנו רואים שיותר ויותר אנשים נוטים לכיוון של ניתוחים אסתטיים לשיפור הנראות שלהם ובאמצעות כך הם יכולים להרגיש טוב יותר עם עצמם. הניתוחים הללו משנים את גופנו הפיזי, אך השינוי העיקרי שאנחנו מרגישים בזכות ניתוחים שכאלה הוא בפנים. ]תאום אנחנו מרגישים יותר טוב עם מי שאנחנו, אנחנו גם מרבים יותר לחייך, לאהוב את הסביבה ולכן אפשר להגיד שניתוחים כאלה הם גם יכולים להציל את הנפש של האדם. הרבה פעמים אנשים לא יודעים מתי כבר כדאי שייעשו בעצמם איזה ניתוח קטן בשביל ההרגשה הטובה, במאמר הקרוב נעמיק בעיקר בנושא של ניתוח מתיחת בטן וננסה להבין מתי כבר כדאי לבצעו.

מהי מתיחת בטן

האדם הינו יצור שמרבה לחיות במשך שנים רבות, ועם השנים אנחנו נוטים לצבור כל מיני רקמות שומן מיותרות בגוף שלנו. העור המיותר יחד עם החוסר בשרירי בטן חזקים מביאים למצב של בטן בולטת ובעקבותיה אנחנו נראים לא טוב ולא אסתטיים. השריר שלנו הינו פלא ויש בו המון תכונות מדהימות, אחת מן התכונות הללו הוא האלסטיות שלו, אך אם שרירי הבטן עם השנים איבדו את האלסטיות שלהם לא יהיה ניתן רק באמצעות פעילות גופנית וחדר כושר להחזיר אותם וליישר את הבטן, נהיה חייבים גם לעשות ניתוח מתיחת בטן. הרבה פעמים העור העודף יכול להיות כתוצאה מהריונות וירידה דרסטית במשקל ואז העור נראה כאילו הוא תלוי על הגוף. במקרים כאלה מומלץ מאוד לעשות מתיחת בטן, להוריד שאריות עור מיותרות ובכך תחזור אלינו ההרגשה הטובה והאידיאלית.

האם יש מצבים שבהם לא צריך ניתוח מתיחת בטן

בהרבה מן המקרים ניתוח שכזה יכול להועיל כמעט לכל אחד, האנושות כבר הרבה שנים סובלת מעודף משקל ותזונה לא בריאה. אך יחד עם זאת אם אתם רואים שמדובר בעודף משקל קל, אפשר להתחיל בספורט ותזונה בריאה ונכונה לכם. לנסות את הדרך הזו במשך כמה חודשים ולראות האם זה עובד, אם תראו שאתם לא מצליחים והמצב רק מחמיר תפנו לרופא ותראו אם מתאים שתעשו ניתוח למתיחת בטן.

האם יש סיכונים בניתוח?

כמובן שמדובר בניתוח ללא הרבה סיכונים כלל, יש כבר המון אנשים אשר ביצעו את הניתוח ויצאו מרוצים ובריאים יותר מאשר שנכנסו. יחד עם זאת כן מדובר בניתוח בהרדמה מלאה שיכול בסיטואציות נדירות להסתבך. ישנם תופעות לוואי שיכולות להופיע לאחר הניתוח לתקופה קצרה כמו כאבים, אדמומיות, נפיחות אך תוך שלושה שבועות אמור כבר הכל לחזור לקדמותו מהבחינות הללו.  יכול להיות שבימים הראשונים לאחר הניתוח תצטרכו להיות מלווים בהרבה עזרה ותמיכה, הרבה אנשים מתקשים לקום מהמיטה. לכן מומלץ לאחר הניתוח להשתמש בחגורה אלסטית שמסייעת בתמיכה בדופן ומפעילה לחץ שמפחית את ההצטברות של הנוזלים וכך תרגישו יותר טוב.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *